رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مربیان تیم ملی به هم رسیدند| آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال

  • کد خبر: ۱۰۴۰۶۳
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
مربیان تیم ملی به هم رسیدند| آغاز مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
امروز مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال شروع می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از امروز وارد مرحله نیمه‌نهایی می‌شود تا پس از حداکثر یک هفته رقابت میان چهار تیم این مرحله، دو تیم فینالیست مشخص شوند. فصل جاری مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از یک هفته وقفه، از فردا با آغاز دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی از سر گرفته می‌شود. شهرداری گرگان، شیمیدر قم، نظم‌آوران سیرجان و ذوب‌آهن اصفهان برگزار‌کننده دیدار‌های این مرحله از مسابقات هستند؛ مرحله‌ای که با رقابت نمایندگان قم و گرگان آغاز می‌شود و طی حداکثر ۱۰ دیدار پیگیری خواهد شد.

شیمیدر قم و شهرداری گرگان امروز در‌حالی برای برگزاری اولین دیدار نیمه‌نهایی رو‌در‌روی هم قرار می‌گیرند که طی مراحل مقدماتی و پلی‌آف این فصل هیچ رویارویی با یکدیگر نداشتند، با‌این‌اوصاف دیدار امروز دو تیم اولین رقابت آن‌ها در این فصل به حساب می‌آید و این یعنی اولین دوئل سرمربی پیشین و مربی فعلی تیم ملی در این فصل از رقابت‌ها.

آخرین تقابل دو تیم شیمیدر قم و شهرداری گرگان مربوط به مرحله نیمه‌نهایی فصل گذشته مسابقات می‌شود که طی آن شاگردان مهران شاهین طبع در تیم شهرداری گرگان صاحب برتری شدند و در‌نهایت هم با صعود به فینال، قهرمانی مسابقات را از آنِ خود کردند. این‌بار، اما شاهین‌طبع هدایت شیمیدر را بر‌عهده دارد و این تیم را به‌عنوان یک مدعی وارد مرحله نیمه‌نهایی کرده است.

شاهین‌طبع برای اینکه شیمیدر را بر‌خلاف سال گذشته از مرحله نیمه‌نهایی عبور دهد و فینالیست کند، باید تیمی را از پیش‌رو بردارد که خود، آن را سال گذشته قهرمان کرد. شهرداری گرگان امسال با هدایت مهران حاتمی وارد مسابقات شد و به‌عنوان مدافع عنوان قهرمانی فعلا تا مرحله نیمه‌نهایی پیش آمده است. گرگانی‌ها می‌توانند برای دومین سال متوالی فینالیست شوند اگر طی حداکثر پنج دیدار بتوانند مقابل مربی که سال قبل آن‌ها را قهرمان کرد، خودی نشان دهند. دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال به‌صورت سه از پنج برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->